tik-tik retail


Consumenten uitdagen zelf een bestelling en betaling te plaatsen, online én in de winkel. In één intuïtieve flow consumenten door het proces van verblijf, keuze, betaling en consumptie leiden. Omzet verhogen door slim combineren van eat-in , take away en bezorging. Medewerkers inzage geven in hun real-time taken op hun specifieke productie station. Maak kennis met de oplossingen van tik-tik retail die naadloos passen in de flow en beleving van de consument en naadloos aansluiten bij het merk van de retailer.

Zelfbedieningskiosk

Met de self order kiosk bestellen en betalen consumenten zelf de producten in uw winkel! De innovatieve totaaloplossing bestaat uit o.a. een aanraakscherm, betaalunit en bonprinter. De oplossing is gekoppeld aan een centrale database waarin de point of sale (kassa systeem) is gekoppeld aan de producten, prijzen, beeldmateriaal en betaaloplossing. Na een succesvolle betaling wordt de order verwerkt tot een productie order.

Consumenten bestel app

Met de app kunnen consumenten zelf de producten bekijken, aanpassen, bestellen en betalen. Na de succesvolle betaling wordt de order automatisch in de POS verwerkt. De klant kan het tijdstip opgeven waarin deze in winkel aanwezig denkt te zijn zodat de order kan worden voorbereid. Bij aankomst in de winkel wordt de app gebruikt om de bereiding van de order te starten en te leveren. Gedurende dit traject ontvangt de klant de status van de bestelling binnen de app.

Balie betaal app

Met de balie app kunnen medewerkers eenvoudig de bestelling en betaling voor de klant verwerken. De oplossing werkt mobiel via het lokale netwerk waardoor de klant overal in de winkel kan worden bediend. Na de succesvolle betaling wordt de order automatisch in de POS verwerkt. Gedurende dit traject volgt de klant de status van de bestelling op het orderscherm.